Wil je nooit meer een inspirerende Blog missen? Meld je aan voor onze Blog-service. Vul je emailadres in op onderstaande formulier en ontvang onze nieuwste blogs rechtstreeks in je mailbox. Gratis!
01 november 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Vergeet de kleine dingen niet Vaak denken we bij een leider aan iemand die grote dingen doet. Grootse visies, een krachtig stemgeluid, uitstraling, kortom al die dingen waardoor mensen zich geïmponeerd voelen en ze zich min of meer gedwee in…
Lees meer30 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Als je de ander begrijpt kun je effectief handelen Vol in de wind Een tijd geleden hoorde ik in de auto een interview met Monique de Vos. Monique de Vos schreef het boek Vol in de Wind een recent verschenen…
Lees meer29 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Het oplossen van een complex probleem vraagt om aandacht en geduld Lekke band Hoe ingewikkeld is het om een fietsband te plakken? Ik heb het vaak moeten doen. Mijn vader deed het niet voor me en voor de fietsenmaker was…
Lees meer27 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Kijken naar kunst laat je vele kanten zien Eindelijk open Een jaar of wat geleden waren verschillende grote musea in Nederland gesloten. Maar in het najaar van 2012 was het zover.Het Stedelijk Museum in Amsterdam ging weer open. Het voelde…
Lees meer26 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
De werkelijkheid zit vol verrassingen hoe anticipeer jij? Altijd anders Altijd weer gaan dingen anders. Gisteren was er zo’n dag waarop er veel anders ging. De telefoon, die ik kreeg toegezonden was voorzien van de verkeerde Simcard, dus moest ik…
Lees meer25 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Aandacht voor mensen de basis voor echte dienstverlening Bizar Gisteravond haalde ik met mijn dochter van negen, nog even een vriendinnetje op, die ook meereed naar de voetbaltraining. Het vriendinnetje zat nog met haar ouders en haar zusjes aan tafel…
Lees meer24 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
Blijvende verandering vraagt om ander gedrag in de aansturing Organisatieverandering In één van de groepen op Linked In kwam ik de vraag tegen wat je moet doen om ervoor te zorgen dat een verandering beklijft. Hoe je ervoor moet zorgen…
Lees meer23 oktober 2012, gepubliceerd door Dirk Boersma
De klant is gebaat bij een medewerker, die zelfsturend is Klantenbenadering Eens ging ik met de directeur van het postkantoor in Winschoten over klantenbenadering praten. We waren het samen snel eens over het feit dat het er alles toe doet…
Lees meerStel je vraag via ons contactformulier
Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met
+31 492386063