Wil je nooit meer een inspirerende Blog missen? Meld je aan voor onze Blog-service. Vul je emailadres in op onderstaande formulier en ontvang onze nieuwste blogs rechtstreeks in je mailbox. Gratis!
26 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
In patronen is veel veranderpotentieel verborgen Pavlov Iedereen heeft vermoed ik wel eens van Pavlov gehoord. Hij is bekend als winnaar van de Nobelprijs voor de geneeskunde maar nog veel bekender als ontdekker van wat we voor het gemak maar…
Lees meer25 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Posities bepalen gedrag, onderzoek bij verandering van positie een nieuw gedragspatroon Je positie verandert En op een dag ben je manager of supervisor of coördinator. En wat ga je dan doen. Wat wordt er dan van je verwacht. Misschien had…
Lees meer22 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Als je teveel tegen mensen praat stoppen ze met luisteren Een oplossing ? Mijn jongste dochter maakte mij deelgenoot van een oplossing voor een probleem waar ze al een tijd mee worstelde. “Pap”zei ze, “ik luister gewoon niet meer, ik…
Lees meer21 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Omlopen om niet te zien of omlopen om moet te verzamelen Een straatje om Hoe vaak ben jij al een straatje omgelopen? Ik al een heleboel. Omgelopen omdat ik opzag tegen iets wat ik moeilijk vind. Vertellen dat je zelf…
Lees meer20 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Vragenstellen zorgt voor focus op visie en verantwoordelijkheid Verkeerde focus In organisaties doet zich vaak een merkwaardig verschijnsel voor. Het is het verschijnsel dat men zich aan de voet van de organisatie druk maakt over de lange termijn of eigenlijk…
Lees meer19 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Vragen houden je wakker en scherp Machteloosheid De resultaten van het onderzoek naar de gang van zaken bij Amarantis, liet mij met veel vragen achter. Niet onwettig maar wel onwenselijk. Zo’n titel roept een gevoel van machteloosheid op. We kunnen…
Lees meer18 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
On Friday I shared the first half of the inspirational experience I had at the national Net Promoter Score (NPS) event presented by N3w Strategy on the topic "Development and Retention of Customer Excellence: Simple but not Easy". Experience Sessions…
Lees meer15 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma
Last Thursday I had the great privilege of attending a national Net Promoter Score (NPS) event around the topic "Development and Retention of Customer Excellence: Simple but not Easy". It was a full day of great learning and experiencing, of…
Lees meerStel je vraag via ons contactformulier
Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met
+31 0263895340