Wij helpen je graag verder! +31 0263895340

Blogs

Wil je nooit meer een inspirerende Blog missen? Meld je aan voor onze Blog-service. Vul je emailadres in op onderstaande formulier en ontvang onze nieuwste blogs rechtstreeks in je mailbox. Gratis!

Blogbericht zoeken

Ik luister niet meer

22 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Als je teveel tegen mensen praat stoppen ze met luisteren Een oplossing ? Mijn jongste dochter maakte mij deelgenoot van een oplossing voor een probleem waar ze al een tijd mee worstelde. “Pap”zei ze, “ik luister gewoon niet meer, ik…

Lees meer

Een blokje om

21 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Omlopen om niet te zien of omlopen om moet te verzamelen Een straatje om Hoe vaak ben jij al een straatje omgelopen? Ik al een heleboel. Omgelopen omdat ik opzag tegen iets wat ik moeilijk vind. Vertellen dat je zelf…

Lees meer

Toezichthouden en vragenstellen

20 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Vragenstellen zorgt voor focus op visie en verantwoordelijkheid Verkeerde focus In organisaties doet zich vaak een merkwaardig verschijnsel voor. Het is het verschijnsel dat men zich aan de voet van de organisatie druk maakt over de lange termijn of eigenlijk…

Lees meer

Amarantis en de kunst van het vragenstellen

19 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Vragen houden je wakker en scherp Machteloosheid De resultaten van het onderzoek naar de gang van zaken bij Amarantis, liet mij met veel vragen achter. Niet onwettig maar wel onwenselijk. Zo’n titel roept een gevoel van machteloosheid op. We kunnen…

Lees meer

Customer Excellence: Simple but not Easy (Part 2)

18 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

On Friday I shared the first half of the inspirational experience I had at the national Net Promoter Score (NPS) event presented by N3w Strategy on the topic "Development and Retention of Customer Excellence: Simple but not Easy". Experience Sessions…

Lees meer

Customer Excellence: Simple but not Easy (Part 1)

15 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Last Thursday I had the great privilege of attending a national Net Promoter Score (NPS) event around the topic "Development and Retention of Customer Excellence: Simple but not Easy". It was a full day of great learning and experiencing, of…

Lees meer

Ja, wat als?

14 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Hoeveel beter zou het gaan als leidinggevenden hun softskills ook ontwikkeld hadden? Briljant Ik ken een financiële directeur, hij is briljant. Rekent snel en doorziet ingewikkelde financiële constructies. Ontwikkelingen van de beurskoers stellen hem niet voor verrassingen. Hij studeerde aan…

Lees meer

Lenig leidinggeven

13 februari 2013, gepubliceerd door Dirk Boersma

Neem goed waar, ontdek de kern en sluit steeds goed aan zonder je doel uit het oog te verliezen Verschillen In de afgelopen blogs ik heb iets laten zien van de zeven dimensies, die Trompenaars cs onderscheiden als het gaat…

Lees meer

Stel je vraag via ons contactformulier

Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met

+31 0263895340