Wij helpen je graag verder! +31 492386063

Xerox

07 november 2011, gepubliceerd door Centrum voor Excellent Leiderschap

Het Centrum voor Excellent Leiderschap kwam duidelijk als beste aanbieder naar boven op het gebied van inhoud, kwaliteit en prijs. En vanaf het begin was het Centrum voor Excellent leiderschap bereid op een open en constructieve manier mee te denken in deze cultuuromslag.

'Geen vraag bleef onbeantwoord'
In 2006 wees intern bedrijfsonderzoek uit dat er bij Xerox meer behoefte was aan een ondersteunende en coachende stijl van leiderschap. De organisatie zocht naar een zowel betrouwbare als creatieve partner die deze cultuuromslag kon begeleiden in de vorm van training, coaching en advies.

Léon Keiren, HR Development Xerox:
“Via een brochure over het open programma Coachend Leidinggeven kwamen we bij het Centrum voor Excellent Leiderschap terecht. Dit programma kwam in grote lijnen overeen met onze behoefte aan een gedegen opleiding voor de leidinggevenden.”

Cultuuromslag
“Het Centrum voor Excellent Leiderschap kwam duidelijk als beste aanbieder naar boven op het gebied van inhoud, kwaliteit en prijs”, zegt Léon. “En vanaf het begin was het Centrum voor Excellent leiderschap bereid op een open en constructieve manier mee te denken in deze cultuuromslag. Geen vraag bleef onbeantwoord.”

Nuttig en essentieel
“De reacties van de deelnemers zijn dan ook zonder uitzondering positief. Sommigen vinden het de belangrijkste training die ze ooit hebben gevolgd binnen hun functie als leidinggevende. Uit een intern onderzoek bleek dat 100% van de deelnemers het programma als nuttig en essentieel hebben ervaren.”

Stel je vraag via ons contactformulier

Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met

+31 492386063