Wil je nooit meer een inspirerende Blog missen? Meld je aan voor onze Blog-service. Vul je emailadres in op onderstaande formulier en ontvang onze nieuwste blogs rechtstreeks in je mailbox. Gratis!
28 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Een berichtje Zomaar een berichtje in het nieuws deze week: navigatie maakt dom. Het is een constatering die gedaan is door Britse onderzoekers. Ze lieten 24 bestuurders in een simulator door hartje Londen rijden. Dat zijn drukke en kronkelige straten,…
Lees meer27 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Ziende blind Gisteren bezocht ik een kerkdienst in een zorgcentrum. De meeste bezoekers zaten in een rolstoel, lagen in een bed en er waren veel rollatorgebruikers. Na de dienst moesten de bewoners terug naar hun eigen afdeling. Ze werden daarbij…
Lees meer24 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Keurmerk De onthullingen over grove misstanden in een Belgisch slachthuis maken helaas de betrekkelijkheid van een keurmerk duidelijk. Wat mij betreft laat het ook heel helder zien dat leidinggevenden in veel organisaties niet bezig zijn met de dingen waarmee ze…
Lees meer23 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Consultant In mijn vorige blog schreef ik over de strubbelingen, die er lijken te zijn bij de uitvoering van het voornemen om de elite-eenheden van onze krijgsmacht, de commando’s en het korps mariniers onder een commando te plaatsten. In het…
Lees meer22 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Krijgsmacht Deze morgen was er op NU .nl te lezen dat de top van de krijgsmacht verdeeld is over het samenvoegen van commando elite-eenheden. Volgens de Telegraaf lukt het niet de onderlinge samenvoeging door te voeren door onderling wantrouwen en…
Lees meer21 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Radio Afgelopen zondag, 19-03-2017, was ik rond het middaguur op weg naar mijn broer die in België woont. Ik was wat aan het klooien met de radio. Op zoek naar iets waar ik naar kon luisteren. En zo kwam ik…
Lees meer17 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
Uit veel onderzoek blijkt dat loyale klanten belangrijk zijn voor een organisatie. Uit diezelfde onderzoeken blijkt ook dat loyale klanten het resultaat zijn van goede producten, maar vooral ook van het gedrag van medewerkers, van hoe die medewerkers omgaan met…
Lees meer16 maart 2017, gepubliceerd door Dirk Boersma
In Indonesië leerde ik de wayang kulit voorstellingen kennen. In de jaren tachtig van de vorige eeuw kwam het regelmatig voor dat ik laat in de avond de geluiden hoorde, die me deden beseffen dat er ergens in de wijk…
Lees meerStel je vraag via ons contactformulier
Neem contact met ons op!
Voor al je vragen kun je bellen met
+31 492386063